Pages

Friday, May 4, 2012

Kerja Oh kerja!!!

Salam pagi jumaat semua,

Syukur alhamdulillah hari ini saya masih lagi bernyawa lagi untuk teruskan kehidupan didunia ini. terima kasih Ya Allah. Dan untuk teruskan kehidupan ini juga, kita semua memerlukan sumber-sumber penghidupan supaya boleh hidup. Korang faham tak apa yang aku merepek ni??. Kalau korang tak faham..faham-faham ajelah yer.
Saya sebenarnya hati sedang runsing mengenang nasib diri ini. Ceewaaahh..jiwang pulak den ni. Ala bukan selalu pon nak jiwang. Untuk pengetahuan korang semua, saya sedang mencari kerja baru, tapi setakat hari ini masih belum dapat lagi. Bukannya tak cari, cari dah. dah berpuluh resume yang saya hantar untuk cari keje, yang panggil interview beberapa jer. Sedih juga bile mengenangkan nasib diri, sampaikan saya rasa dah tak sanggup nak hadapinya. Dalam beberapa bulan ini jer..terlalu banyak dugaan yang saya hadapi. Tapi saya tau, ujian yang Allah berikan itu adalah untuk menguji hambaNya. Aku bersyukur Ya Allah.
Sekarang ni, tinggal sebulan lebih aje lagi kontrak saya akan ditamatkan. Saya belum dapat keje lain lagi..Toooooollllllllllllllllllllloooooooooooooonnnnngggggg!!!!Korang semua tolong doakan saya yerk..Terima kasih..luv u allz.
Ya Allah, Kau Permudahkanlah urusanku, Kau perkenankanlah doaku Ya Allah..Amiin..

No comments: