Pages

Thursday, April 4, 2013

Cik Kasih kembali!!!

Assalammualaikum uolls,

Rindunya nak berblog ni, tersangat-sangat rindu. Lama sangat tak jejak jemari ke blog ni, ini ada masa sikit dan touch up sikit blog Kasihnya Dia agar nampak segar gituh..Aaiiceehh. Korang apa kabar? Saya sentiasa sihat dan ceria dengan kehidupan yang maha mencabar diri.

Doakan saya dapat berblog kembali dengan tips-tips yang berguna dan haaa..kalau korang nak tau, saya membuat satu minat yang baru iaitu buat coklat. Baru berjinak-jinak dan dalam proses pembelajaran lagi. Saya tak pandai mana, tapi bile tengok hasil dari buatan sendiri itu, beri kepuasan yang tiada taranya. Mungkin lepas-lepas ini, blog ini akan kembali dan hidup dengan hobi baru saya itu. Next time saya akan post kan sekali dengan gambar untuk tontonan umum..Aiicehh..saper yg nak tgk cik Kasih ooii.. :-). hehehe..syiiookkk sendiri saya ini sebab excited sgt..huhuhu.

No comments: