Pages

Thursday, January 23, 2014

Aku Ditempat Kerja Baru

Haii.. Assalammualaikum,

Bermula pada 18 Nov 2013, aku dengan rasmi telah bertukar tempat kerja baru iaitu sebuah syarikat Developer di Kajang. Dan dengan itu aku dah tak bekerja di KL lagi. Ok, bercerita tempat baru, bos aku kedua-duanya bangsa Cina, mereka pada pandangan mata aku sgt baik, friendly dan besh. Kenapa aku kata besh..sbb diorg tidak akan ganggu aku walau sesibuk manapun diorg ni, cuma setakat diminta untuk fotostat ajelaa yg akan diganggu dan time bagi kerja je, selebihnya mmg takklaa. So, aku sentiasa berada di tempat sendiri baik semasa or bos tiada di ofis. Sekarang ni pun dah dekat 3 bulan aku kerja dekat sini..kejap sgt rasanyaa, In Shaa Allah aku akan cuba untuk jadi pekerja yg baik untuk bos-bos aku ini sbb mereka jugak baik kepada staff-staff mereka. Wish me luck yaa :-)
Christmas tree hasil tangan aku & Bos (Mr. Kenneth)

No comments: