Pages

Wednesday, February 5, 2014

Dugaan

Assalammualaikum sahabat,

Hai..aku sebenarnya tidak tau apa yang hendak ditaip kerana fikiranku tidak stabil. Dugaan datang lagi, kali ini aku dikhabarkan tentang ayahku warded di Hospital Petaling Jelebu, kerana serangan jantung pada hari Isnin yang lepas. Aku terima panggilan telefon dari Abg Ujang dan aku terkedu tidak berkata apa-apa. Memang aku tau ayahku ada sakit jantung tapi taklaa seteruk ni. Menurut kata mak, ayah tidak bersarapan pada pagi tersebut dan tak lama lepas tu ayah terus makan durian, dengan tiba-tiba tengahari ayah mengadu sakit dada dan terus dihantar ke hospital dan ditahan. Aku masih belum berkesempatan untuk melawat ayah, jika tiada aral aku akan pulang ke kampong dalam minggu ini. Didoakan ayah cepat sembuh dan pulang seperti biasa dirumah. Amiinn.

4 comments:

KaSiH KiDaL said...

Alhamdulillah..semuanya telah selamat..terima kasih Ya Allah, Kau permudahkan segalanya.. amin :-)

Unknown said...

Alhamdullilah

Unknown said...

WAH.... LAMA SDH KO ADA BLOG MA??? ORANG BARU BELAJAR. HUHU

KaSiH KiDaL said...

hihi...lama sudah tp aktif sgt coz tiada kwn yg aktif bha..skrg sudah ada kwn..blh aktif kembali..haha