Pages

Tuesday, November 1, 2011

Blog bersarang labah-labah

Assalammualaikum u allz....kabare??hehe. maaf sangat2 kerana lama xupdate blog ni, agak sibuk kebelakangan ni. hee..sibuk sgt ker??.

ok2. dah-dah. buat masa ni saya tiada idea nk update blog ni. dalam kepala ni macam macam difikirkan. ggggrrrr.
ini ada satu kisah yang saya nak sharekan kat korang, tengok title pon dah tau kan. alkisahnya, pada suatu hari(ececeh..cam wat karangan zaman sekolah rendah jer), hahaha..teringat zaman sekolahla, windunya. hei cik kidal, sambungla citer, dah-dahla merepeknya. ada aku kisah.

masa aku tengah sibuk menyiapkan kerja sekolah..opppsss.. kerja ofis, ada incoming call, dalamanla, ingatkan saper rupanya pn ayu yang cumel gitu kol bagitau sesuatu tentang blog saya ini.

ayu: ema bz ker?
ema: adala cikit kerja, naper?
ayu: naper ema punya blog ada sarang labah-labah?
ema: haaa..sarang labah-labah? biar betul??(dengan nada terkejut)
ayu: iyala..banyak sangat ni haa...dah penuh satu blog sarang labah-labah.
ema: eh..yeker? aku tanpa melengahkan masa terus jemari runcing aku ni klik ikon internet and klik ke blog page, bile tengok jer blog tu,takde mende pon.' takde pon sarang labah-labahnya?
ayu: hahahahaha...manade sarang labah-labah, nak bagitau blog tu lama dah tak update..hahaha
ema: ooo...hahaha..sorila.bz sangat.

haha. tula deh kalau dah sibuk sangat tahap keblurran tu dah high sangat sampai tak boleh nak fikir yang mana ada sarang labah-labah dalam blog.hahaha. lawak sangat bila di ingat kembali. so sekarang ni sibukla cik ayu kiter bagitau, blog dia dah bersarang dah.hai..ayu..ayu. betul-betul buat aku jadi sengal pada hari tersebut.

No comments: